عناوین مطلب

آشنایی با الگوریتم پنگوئن گوگل

آشنایی با الگوریتم پنگوئن گوگل

در 24 آپریل  سال 2012، الگوریتمی با عنوان پنگوئن معرفی و در موتورهای جستجوی گوگل شروع به فعالیت کرد که هدفش شناسایی وب سایت هایی بود که مشغول انتشار مطالب تکراری، انتشار لینک های متعدد و همچنین شناسایی وب سایت هایی بود که در پیکربندی ساختار سئوی سایت خود از روش کلاه سیاه استفاده می کنند.

مبارزه با سایت های اسپم و سایت هایی که حق کپی رایت را رعایت نمی کنند را می توان از اصلی ترین اهداف الگوریتم پنگوئن دانست و از آنجاییکه رضایت بازدیدکنندگان هنگام جستجو و بدست آوردن بهترین نتایج برای کاربران از اصلی ترین اهداف گوگل به شمار می رود این موتور جستجو تصمیم به ارائه الگوریتم پنگوئن گرفت.

با آمدن پنگوئن، بسیاری از سایت ها رتبه و جایگاه خود را از دست دادند و حتی از طرف گوگل جریمه شدند.(سایت آنها پنالتی شد)

penguin algorithm google
الگوریتم پنگوئن

از آنجاییکه پنگوئن مبارز سرسخت مطالب تکراری،کپی و صفحاتی که دارای لینک های بسیار است می باشد ادمین سایت می بایست نکاتی را که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود  در نظر داشته باشند.

  • برای محتوای سایت از مطالب خودتان استفاده کنید تا منحصر بفرد باشد
  • از ایجاد لینک های زیاد در صفحات سایت خود خودداری کنید
  • از تولید Anchor Text های تکراری برای لینک های داخلی خودداری نمایید
  • بصورت منظم محتوای سایت را تولید و منتشر کنید
  • از شبکه های اجتماعی برای انتشار و دیده شدن مطالب سایت استفاده نمایید

 

اشتراک مقاله:

تصویر تیم محتوای سئوتبریز
تیم محتوای سئوتبریز

تمامی مقالات شرکت سئوتبریز با عشق، خلاقیت و با بهره از به روز ترین مطالب جهان، توسط تیم نویسندگان ما نوشته شده است. ممنون می شویم نظرتان را در مورد این مقاله در قسمت نظرات ثبت بفرمایید.

مطالب منتشر شده اخیر